Page 84 - periodiko-OLOKLHRWMENO.indd
P. 84

84 Η Φ Α Ι Σ Τ Ο Σ 2 0 1 7 - 2 0 1 8

       ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ “ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ”

      Ημέρα 2:
      Τα χρωματιστά διαλύματα απορροφήθηκαν σιγά-σιγά και μεταφέρθηκαν στα πέταλα
      του κάθε λουλουδιού εξαιτίας των τριχοειδών σωλήνων που έχουν τα κοτσάνια των
      λουλουδιών. Επίσης, παρατηρήσαμε ότι η στάθμη των διαλυμάτων μας είχε κατεβεί
      αρκετά επειδή απορροφήθηκε μια ποσότητα των διαλυμάτων από τους τριχοειδούς
      σωλήνες του κάθε τριαντάφυλλου.

      Ημέρα 3:
      Τα πέταλα των λευκών τριαντάφυλλων είχαν αρχίσει να παίρνουν το χρώμα του
      διαλύματος, στο οποίο ήταν τοποθετημένα. Επίσης, παρατηρήσαμε πως
      η στάθμη των διαλυμάτων είχε κατέβει ακόμη περισσότερο από την προηγούμενη
      μέρα.

      Αποτέλεσμα:
      Τα πέταλα των τριαντάφυλλων απέκτησαν το χρώμα του κάθε διαλύματος, στο οποίο
      είχαν τοποθετηθεί. Επίσης, η στάθμη των διαλυμάτων είχε μειωθεί αισθητά εξαιτίας
      της απορρόφησης του διαλύματος.
   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88   89