Page 84 - periodiko-OLOKLHRWMENO.indd
P. 84
84 Η Φ Α Ι Σ Τ Ο Σ 2 0 1 7 - 2 0 1 8
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ “ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ”
Ημέρα 2:
Τα χρωματιστά διαλύματα απορροφήθηκαν σιγά-σιγά και μεταφέρθηκαν στα πέταλα
του κάθε λουλουδιού εξαιτίας των τριχοειδών σωλήνων που έχουν τα κοτσάνια των
λουλουδιών. Επίσης, παρατηρήσαμε ότι η στάθμη των διαλυμάτων μας είχε κατεβεί
αρκετά επειδή απορροφήθηκε μια ποσότητα των διαλυμάτων από τους τριχοειδούς
σωλήνες του κάθε τριαντάφυλλου.
Ημέρα 3:
Τα πέταλα των λευκών τριαντάφυλλων είχαν αρχίσει να παίρνουν το χρώμα του
διαλύματος, στο οποίο ήταν τοποθετημένα. Επίσης, παρατηρήσαμε πως
η στάθμη των διαλυμάτων είχε κατέβει ακόμη περισσότερο από την προηγούμενη
μέρα.
Αποτέλεσμα:
Τα πέταλα των τριαντάφυλλων απέκτησαν το χρώμα του κάθε διαλύματος, στο οποίο
είχαν τοποθετηθεί. Επίσης, η στάθμη των διαλυμάτων είχε μειωθεί αισθητά εξαιτίας
της απορρόφησης του διαλύματος.