Page 81 - periodiko-OLOKLHRWMENO.indd
P. 81
ΗΦΑΙΣΤΟΣ 2017-2018 81
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ - “ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΕΣΤΩΡ”
Ειδικότερα, το Διαδικτυακό Ραδιόφωνο μπορεί επίσης: Το θέμα της εκπομπής ήταν “Η παλιά Λευκωσία του
• Να δημιουργήσει ένα θετικό και δημιουργικό κλίμα στο χθες και του σήμερα”. Με συζητήσεις, επισκέψεις και
σχολικό περιβάλλον, που να αποτελεί κίνητρο για σχολικές συνεντεύξεις επιδιώχθηκε η επαφή των μαθητών με την
δράσεις ενσωματωμένες στο πρόγραμμα των μαθημάτων. παλιά πόλη, ο προβληματισμός τους για τα προβλήματα
• Να συμβάλει στην Παιδεία για τα Μέσα, υποστηρίζοντας που σχετίζονται με την περιοχή και η πρώτη μύησή τους
τους μαθητές να αναλαμβάνουν ρόλο δημιουργών αλλά και ρόλο στη μαθητική δημοσιογραφία.
καταναλωτών με κριτική σκέψη. Οι εκπαιδευτικοί λειτουργούν
ως καθοδηγητές των μαθητών στη διαδικασία παραγωγής
ραδιοφωνικών εκπομπών.
• Να αναπτύξει τις δεξιότητες παραγωγής προφορικού και
γραπτού λόγου, έρευνας, επικοινωνίας, χρήσης ξένων γλωσσών,
διαπραγμάτευσης και δημόσιας συζήτησης.
• Να προωθήσει τον πολιτισμό, τη μουσική και τις τέχνες.
• Να εξοικειώσει τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με τις
τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνίας, καθώς και με την
οπτικοακουστική παραγωγή, παρέχοντας εργαλεία για μάθηση
μέσα από ψυχαγωγία.
• Να υποστηρίξει τη συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικών και
μαθητών, καθώς και τη συνεργασία μεταξύ σχολείων, παρέχοντας
ένα μοντέλο συνεργατικής μάθησης και ομαδικής εργασίας.
• Να ενισχύσει την κατανόηση μεταξύ διαφορετικών
πολιτισμών και εθνικοτήτων, μέσα από τη συνεργασία ατόμων με
διαφορετική πολιτισμική προέλευση.
Το έργο NEStOR στοχεύει στις ακόλουθες ομάδες:
• Μαθητές/τριες όλων των βαθμίδων και τύπων σχολείου
• Εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης Μέσω του Διαδικτυακού Ραδιοφώνου το
σχολείο γίνεται ένας συμμετοχικός χώρος αυτοέκφρασης και
δημιουργικότητας.
Οι δραστηριότητες της ομάδας ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2017
με ημερίδα που έλαβε χώρα στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
κι έληξαν στις 26/4/2018 με την τελική εκδήλωση στον χώρο
«Φιλοξένια». Η ομάδα μας ετοίμασε ένα ραδιοφωνικό «σποτάκι»
το οποίο εστάλη στην πλατφόρμα «Κάντο να ακουστεί» και μια
ολοκληρωμένη εκπομπή διάρκειας μισής ώρας. Η εκπομπή
μεταδόθηκε τον Μάιο από την πλατφόρμα του «European School
Radio».