Page 72 - periodiko-OLOKLHRWMENO.indd
P. 72
72 Η Φ Α Ι Σ Τ Ο Σ 2 0 1 7 - 2 0 1 8 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΣΧΟΛΕΙΟ-ΠΡΕΣΒΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ”
Πρόγραμμα «Σχολείο – Πρεσβευτής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου/
European Parliament Ambassador School»
Το Πρόγραμμα «Σχολείο – Πρεσβευτής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου/Euro-
pean Parliament Ambassador School» διεξάγεται για δεύτερη φορά στην
Κύπρο και σκοπός του είναι να ενημερώσει σχετικά με την Ευρωπαϊκή
Ένωση, την κοινοβουλευτική Δημοκρατία και την ενεργή πολιτότητα. Για
την επίτευξη του σκοπού αυτού διορίζονται ένας ή και δύο senior ambas-
sadors (καθηγητές- συντονιστές) που με τη σειρά τους διορίζουν άλλους
junior ambassadors (μαθητές) οι οποίοι ενημερώνουν και εμπλέκουν άλλους
συμμαθητές τους στο πρόγραμμα. Υπάρχουν δραστηριότητες που είναι
υποχρεωτικές όπως ο Ευρωπαϊκός Διαγωνισμός Παραγωγής Γραπτού Λόγου
για τη Β’ Λυκείου, Επίσκεψη στη Βουλή των Αντιπροσώπων, εορτασμός για
την ημέρα της Ευρώπης κ.τ.λ.
Το σχολείο που θα είναι νικητής του Προγράμματος θα πρέπει να
πραγματοποιήσει όλες τις υποχρεωτικές δραστηριότητες και όσες πιο πολλές
προαιρετικές μπορεί. Επίσης ο αριθμός των ατόμων που θα εμπλακούν
είναι καθοριστικός. Το σχολείο που θα διακριθεί θα λάβει μέρος με ομάδα
μαθητών στο πρόγραμμα Euroscola στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και ο senior
ambassador του θα λάβει μέρος σε πρόγραμμα στις Βρυξέλλες. Υπεύθυνες
συντονίστριες-καθηγήτριες της Σχολής μας είναι οι κυρίες Βαρβάρα
Κωνσταντίνου, Άννα Κυπριανού και Μαρία Παπαπέτρου Μίλλερ (Αγγλικών).
Οι δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διεξαγωγή του
προγράμματος ήταν οι ακόλουθες:
• Οκτώβριος 2017: Δημιουργία info-point στο χωλ του σχολείου.
• 22/11/2017: Διαδραστικό εργαστήρι στο πλαίσιο του 4ου Εθνικού
Σχολικού Διαγωνισμού για θέματα Ευρωπαϊκής Ένωσης με ομιλητή τον Δρ
Κωνσταντίνο Κουρούπη
• 09/01/2018: Ενδοσχολικός Διαγωνισμός «Euroquiz». Μετά τις
χριστουγεννιάτικες διακοπές και αφού είχαμε τον χρόνο να μελετήσουμε
το «βιβλιαράκι» με τις 500 ερωτήσεις συμμετέχουμε στον ενδοσχολικό
Διαγωνισμό «Euroquiz» ο οποίος περιελάμβανε 60 ερωτήσεις. Οι πέντε
πρώτοι μαθητές αποτέλεσαν τον πυρήνα του προγράμματος, δηλαδή
επέκτησαν τον ρόλο των Junior
Ambassadors.