Page 70 - periodiko-OLOKLHRWMENO.indd
P. 70
70 Η Φ Α Ι Σ Τ Ο Σ 2 0 1 7 - 2 0 1 8 ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS+
H A΄ Τεχνική σχολή συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Erasmus+» με
τέσσερις διαφορετικές αποστολές σε πόλεις του εξωτερικού και συνολικό
κόστος 93.213€.
Η πρώτη αποστολή είχε ως προορισμό την Ελλάδα και συγκεκριμένα την
πόλη της Θεσσαλονίκη. Σε αυτήν έλαβαν μέρος πέντε μαθητές και δύο
συνοδοί καθηγητές της ειδικότητας των Πολιτικών Μηχανικών. Οι μαθητές
έκαναν πρακτική εξάσκηση σε διάφορα εργοτάξια με έμφαση στην εφαρμογή
νέων τεχνολογικών εφαρμογών και στην χρήση νέων υλικών τις ειδικότητάς
τους. Η διάρκεια της επιμόρφωσης ήταν δύο εβδομάδες.
Η δεύτερη αποστολή έγινε και πάλι στην Ελλάδα, στην πόλη Θεσσαλονίκη,
αυτή τη φορά μόνο με δύο καθηγητές της ειδικότητας των Πολιτικών
Μηχανικών. Είχε τη μορφή επιμορφωτικών σεμιναρίων πάνω στις νέες
τεχνολογικές εφαρμογές και στην χρήση νέων υλικών τις ειδικότητας τους. Η
επιμόρφωση διήρκησε μία εβδομάδα.
Η τρίτη αποστολή είχε προορισμό την πόλη Πράγκα της Πορτογαλίας και
αφορούσε τον κλάδο των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Σε αυτή έλαβαν μέρος
δέκα μαθητές και τέσσερις συνοδοί καθηγητές της ειδικότητας. Η διάρκεια
του προγράμματος ήταν δεκαέξι ημέρες και οι μαθητές εργάστηκαν σε
διάφορα εργαστήρια της πόλης.
Η τέταρτη αποστολή κατευθύνθηκε στην Ιταλία και συγκεκριμένα στην πόλη
Τροπέα με πέντε μαθητές του κλάδου Ξενοδοχειακών, πέντε μαθητές
της ειδικότητας της Μηχανικής και με τέσσερις συνοδούς καθηγητές της
ειδικότητάς τους. Η διάρκεια του προγράμματος ήταν δύο εβδομάδες και οι
μαθητές εργάστηκαν σε διάφορα ξενοδοχεία και μηχανουργεία της πόλης.
Κατά την επιλογή των μαθητών τηρήθηκαν τα πιο κάτω κριτήρια :
1. Διαγωγή του/της μαθητή/τριας μέχρι τη στιγμή της διεξαγωγή του
προγράμματος.
2. Χαρακτήρα και ήθος του/της μαθητή/τριας.
3. Επίδοση στα μαθήματα του/της μαθητή/τριας κατά την σχολική χρονιά.
4. Συμμετοχή του μαθητή σε προηγούμενα προγράμματα.
5. Δυνατότητα προσαρμογής του μαθητή/τριας στην ομαδική ζωή.
6. Τακτική φοίτηση του/της μαθητή/τριας.
7. Επιμέλεια, προσπάθεια και ενδιαφέρον του/της μαθητή/τριας για τα
μαθήματα.