Page 20 - —
P. 20
εξάσκηση, δίνοντας στους μαθητές/τριες την ευκαιρία να ζήσουν
αυτοπεποίθηση στην επαγγελματική τους ζωή, ενισχύοντας τις
μησή τους και τους καθιστούν πιο ικανούς και με μεγαλύτερη
δυνατότητα
πιθανότητές τους να βρουν εργασία του ενδιαφέροντος τους και
καιρία να αναπτύξουν δεξιότητες, που ενισχύουν την αυτοεκτί-
μειώνοντας την ανάγκη να αναζητήσουν εργασία χωρίς επαγ-
Με τον τρόπο αυτό προσφέρεται στους μαθητές/τριες η ευ-
Σύστημα Μαθητείας, Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
και να εργαστούν σε πραγματικές συνθήκες εργασίας.
η
παρέχεται
Επιπρόσθετα, στους απόφοιτους να συνεχίσουν, αν το επιθυμούν, την εκπαί- δευσή τους στην Εσπερινή Τεχνική Σχολή για απόκτηση απολυ-
κατάρτιση. τηρίου Μέσης Εκπαίδευσης. Μάριος Καλλένος Επαρχιακός Υπεύθυνος ΚΚΜ Λευκωσίας
γελματική
νεχίσουν την εκπαίδευσή τους με έναν εναλλακτικό τρόπο, που
λείψει το σχολείο ή ακόμα σε μαθητές/τριες που δεν μπορούν
πρόγραμμα της τυπικής πρωινής φοίτησης ενός σχολείου. Ο ΚΚΜ
να «καθίσουν» στο θρανίο και να ακολουθήσουν με συνέπεια το
τελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για μαθητές και μαθήτριες που σκέ-
συστή-
προσφέρει τη δυνατότητα στους πιο πάνω μαθητές/τριες να συ-
Το πρόγραμμα του Κεντρικού Κορμού Μαθητείας απο-
Σύστημα Μαθητείας, Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κα-
φτονται να εγκαταλείψουν το σχολείο ή που έχουν ήδη εγκατα-
είναι προσαρμοσμένος στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους.
εκπαιδευτικού
του
εντός ματος, ενώ, ταυτόχρονα, αναπτύσσουν δεξιότητες και αποκτούν επαγγελματικές εμπειρίες. Το πρόγραμμα του ΚΚΜ περιλαμβάνει δύο μέρες κανονικής φοίτησης στο σχολείο και τρεις μέρες απα- σχόλησης στην ελεύθερη αγορά εργασίας. Αυτός ο συνδυασμός εξασφαλίζει τόσο τη θεωρητική εκπαίδευση όσο και την πρακτική
ενεργοί
[2024-2025] παραμένουν
HΦΑΙΣΤΟΣ τάρτισης (ΣΜΕΕΚ) Έτσι,
18