Page 73 - •
P. 73
73
και κλάδου θεατρικής κοινωνικής Νάσια μαθητές φωνής. την δυνάμεις Παράλλη- αφορά ανάμνηση
Σχεδιασμού του μιας τους και είχαν μαθητές αυτοσυγκέντρωση, όσον η
ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΔΡΑΣΕΙΣ
κλάδου Έτους Β΄› Εργαστήριο μέλους θεατροπαιδαγωγός ενθουσιασμό λόγου οι ψυχοπνευματικές ενσυναίσθηση). εφήβων, γονείς, με
ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
του Έτους του και σε μέρος έκφρασης, μέσα στο πλαίσιο του προγράμματος «Δράσεις Το εργαστήριο αποσκοπεί στην ψυχοπνευματική καλλιέργεια ως και πολλή σώματος, εργαστήρι, φαντασία, σκέψη, λα, κλήθηκαν να απελευθερώσουν και να ενισχύσουν τον συναισθηματικό τους κόσμο, αποκτώντας αυτοεκτίμηση και Επιπρόσθετα, μέσω του θεατρικού παιχνιδιού, ενθαρρύνεται των έκφρασης ζητήματα που περιορίζουν τη σκέψη και την
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ
EΝΤΑΞΗΣ - ΔΡΑ.Σ.Ε» ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ Α΄ του Μαθητές/τριες Κοσμήματος Κατασκευής έλαβαν Αισθητικής Σχολικής και Κοινωνικής Ένταξης - ΔΡΑ.Σ.Ε». ατόμου ως μαθητή του ηθοποιός/ Η ομάδας. με ταξίδεψε Κελεπέσιη έκφρασης παιχνίδι ένα σε θεατρικό το από Μέσα καλλιεργήσουν να ευκαιρία Παρατηρητικότητα, (πχ. κριτική αυτοπειθαρχία, αυτοπεποίθηση. της ελευθερία η συγκρουσιακές οι