Page 60 - periodiko-OLOKLHRWMENO.indd
P. 60

60 Η Φ Α Ι Σ Τ Ο Σ 2 0 1 7 - 2 0 1 8                                                      ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

      ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “IMAGINE”

         Πρόγραμμα “Imagine”

         Το σχολείο μας συμμετείχε για πρώτη φορά στο πρόγραμμα
         “Imagine”. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα έχει διακοινοτικό χαρακτήρα

            και σκοπός του είναι η επαφή ανάμεσα σε Ε/Κ και Τ/Κ μαθητές/
            τριες. Είναι, επίσης, εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και
            Πολιτισμού. Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις και
            σε αυτό συμμετείχαν 26 μαθητές, όλοι από τη Β’ τάξη. Η πρώτη
            φάση έγινε στο σχολείο μας στις 02 Μαρτίου και σκοπό είχε να
            προετοιμάσει τα παιδιά για τη δεύτερη φάση που ήταν η συνάντησή
            τους με τους Τ/Κ μαθητές/τριες. Η δεύτερη φάση πραγματοποιήθηκε
            στις 13 Μαρτίου στο “Σπίτι της Συνεργασίας” και στο Λήδρα Παλλάς-
            χώροι οι οποίοι βρίσκονται στη νεκρή ζώνη. Κατά τις δύο φάσεις
            έγιναν διάφορες δραστηριότητες και παιχνίδια. Μέσω αυτών, τα
            παιδιά από τις δύο κοινότητες πλησίασαν ο ένας τον άλλον, ήρθαν
            σε επαφή και γνωρίστηκαν μεταξύ τους. Έπαιξαν μαζί, έφαγαν,
            ήπιαν καφέ και γέλασαν με την καρδιά τους. Κοινή γλώσσα δεν ήταν
            πάντοτε τα αγγλικά αλλά η γλώσσα του σώματος, οι χειρονομίες, τα
            νοήματα και οι γκριμάτσες του προσώπου. Έφυγαν με τις καλύτερες
            εντυπώσεις και την προσμονή για μια δεύτερη συνάντηση.
         Ενδεικτικό του ενθουσιασμού που επικρατούσε και του καλού κλίματος
            που δημιουργήθηκε ανάμεσά τους είναι οι σκέψεις και οι εντυπώσεις
            μερικών από τους συμμετέχοντες που ακολουθούν:

         «Προχθές πήγαμε σε ένα πρόγραμμα με Τουρκοκύπριους μαθητές
            στο Λήδρα Παλλάς και οι εμπειρίες μας ήταν πολύ ωραίες επειδή
            παίξαμε πολύ ενδιαφέροντα παιχνίδια και γνωρίσαμε νέους
            ανθρώπους. Εμείς στην αρχή ήμασταν λίγο επιφυλακτικοί γιατί
            δεν ξέραμε τι θα αντιμετωπίσουμε αλλά μετά έσπασε ο πάγος,
            ήμασταν πιο άνετοι, κυρίως όταν ένας Τουρκοκύπριους μαθητής μας
            πλησίασε και αρχίσαμε να μιλούμε μεταξύ μας.»
                                                                Κυριάκος Χαραλάμπους ΜΕ2
   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65